23 Aralık 2016 Cuma

2017'den Beklentilerimiz

Etİketler



reklam

Beklentiler


'' Aza kanaat etmeyen çoğu bulamazmış '' bu yüzden pek bi beklentim yok.
Sadece az biraz bir şey istiyorum.

1) Çevremde ağzından çıkanla kulağının duyduğu bir olan insanlar istiyorum.
2) Biraz mutluluk istiyorum. Çok değil biraz, affedersiniz sonra boku çıkıyor.
3) Bitmeyen sigara bulunsun, sigaraya zam yapanların eli kırılsın istiyorum.
4) Herkesin çikolatalı sütten faydalanmasını istiyorum.
5) Kitap okumanın kötü bir şey olmadığını bilin istiyorum.
6) Turgut Uyar ve Özdemir Asaf'ın önemi bilinsin istiyorum.
7) Kimse gereksiz gürültü yapmasın istiyorum.
8) L&M, Ezel, Behzat Ç, izlensin istiyorum,
9) İnsanları dış görünüşüyle yargılamaktan vazgeçin istiyorum.
10) İnternetteki fazlaca reklamların kaldırılmasını istiyorum.

NOT: Tanrı çikolatalı sütü ve ananaslı meyve suyunu korusun.

1 yorum yapıldı


EmoticonEmoticon